z ostatniej chwili
UWAGA !!! Od 1 paździenika zmiana godzin pracy urzędu, PONIEDZIAŁEK, WTOREK, ŚRODA 7:30 - 15:30, CZWARTEK 10:00 - 18:00, PIĄTEK 7:00 - 15:00 W związku ze zmianą godzin otwarcia Urzędu zmianie ulegają godziny funkcjonowania KASY URZĘDU: WTOREK 8.00-12.00, ŚRODA 13.00-15.00, CZWARTEK 10.00-14.00
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
Powiększ: A A A
A A A A A

Aktualności


Kursy językowe i metodyczne dla rabiańskich nauczycielek

21/12/2022, dodał: Magda Polańska czytano: 1332 razy
Bieżący rok kalendarzowy przyniósł społeczności Zespołu Placówek Oświatowych w Rabie Niżnej pozytywny wynik w naborze programu Erasmus+ dla projektu “Uczymy się bez granic”, który zakłada uczestnictwo kadry pedagogicznej w kursach językowych oraz metodycznych.

W pierwszym etapie projektu (kursach językowych) udział wzięło 6 nauczycielek.

W listopadzie kursantki przebywały w hiszpańskiej Katalonii i doskonaliły swoje umiejętności posługiwania się językiem angielskim w instytucji szkoleniowej SpainBcn-Programs w Barcelonie.

Mimo, że program kursu był bardzo wypełniony, to kompetencje lektorów, stosowane przez nich metody nauczania i sympatyczna atmosfera pozwoliły uczestnikom efektywnie wykorzystać ten okres. W czasie kursu można było przypomnieć sobie zagadnienia gramatyczne języka angielskiego, poszerzyć swój zasób słów, a podczas licznych ćwiczeń konwersacyjnych wykorzystać tę wiedzę w praktyce. Była to również okazja do “podpatrzenia” ciekawych rozwiązań metodycznych stosowanych przez prowadzących zajęcia.

Podczas pobytu w Hiszpanii nauczycielki z Raby Niżnej znalazły również czas na poznawanie zabytków Katalonii. Sanktuarium Sagrada Familia, Park Guell i niesamowite dzieła katalończyka Antoniego Gaudiego, łuk triumfalny, turystyczna ulica La Rambla i pomnik Krzysztofa Kolumba - to obowiązkowe punkty zwiedzania Barcelony, które udało się zobaczyć również polskim uczestniczkom projektu.

Udział kadry pedagogicznej w kursach podniósł kompetencje językowe naszych nauczycieli, co pozwoli na zrealizowanie innowacji pedagogicznej zakładającej włączanie języka angielskiego na przedmiotach “niejęzykowych” – z zadowoleniem konstatuje dyrektor szkoły.

 

                                                                                              koordynator projektu
Katarzyna Wacławik